gece muhtesem yuzyili izleyip sabah londrada ise gitmek

Perşembe, Eylül 22, 2011

bu sezon dizi patlamasi oldu resmen degil mi. ben gecen sene normalde fatmagul ve muhtesem yuzyili izliyordum.
bu sene bu listeye kuzey guney ve iffet i de dahil ettim.
internet sagolsun dizileri canli canli sizinle ayni anda seyredebiliyorum ingilteredeyken bile.bir de su an dizi
seyretmek benim icin daha kiymetli bisey haline geldi. bi nevi memleket hasreti gideriyorum :))

ah aksamki muhtesem yuzyil bolumu ne gazdi oyle.
vallahi o gazi hala cikaramadim, sabah trende dudagi buzuk burnu dik ingilizlere elimdeki kitapla vura vura,
biz viyanayi geceydik, simdi siz babanizi bilmezdiniz uleeeeeeeeen kime lan bu havalar diye girisesim geldi.
kulagimda da mehter marsi cinliyor tabi. dusunuyorum da kulaklikla mehter marsini dinlesem 3 gunde londrayi fethetmeye calisacak
kadar gaza gelirim herhalde.
 
dusundukce icim parcalaniyor cancikler.. sen 3 kitaya yayilmis koskoca imparatorluk, yikil git yani heheh. ben sultan olsam
dolmabahceye cikar, henuz egzos kokulari ile boklanmamis ruzgara karsi "ben nerde yanlis yaptim" i dinlerdim...

dunya degisti artik. mohac meydan savasinin temsilini izlerken bunu en derin yerlerimle hissettim.
nukleer, kapitalizm, modern hayat, seri uretim icat oldu dunyanin agzina sicildi yemin ederim...
eskiye donmek istiyorum.

valla osmanlida yasamak  isteyebilirdim belki. sokak hayvanlari icin fon bile varmis lan!
 ortunmeden sokaga cikamiyoruz gibi bisey var miydi bilmiyorum ama din polisi falan yoktu herhalde araplardaki gibi.
ecnebi hatunlar da musluman kadin gibi kapaniyor muydu bilemiyorum..

puslu kitalar atlasini okudugumda falan da ozenmistim. ya ben nohut gibi, fasulye gibi bir kadin olabilirim.
butun gun sagda solda yayilip dedikodu yaparim, kitap okurum.
kuduz gibi gezerim..
yani biraz daha siksaniz tembellikten kadin calismasin kardesim diyecek noktaya varacagim :)
feministler lutfen vurmayin!

You Might Also Like

4 yorum

  1. yani kocaman bir gülümseme oldu yüzümde bu yazı :D
    ben de eski dünyayı istiyorum :(

    YanıtlaSil
  2. "...yani biraz daha siksaniz tembellikten kadin calismasin kardesim diyecek noktaya varacagim :)"

    feministler beni de vurmak isteyebilir ama, sana katiliyorum. calismak cok yorucuuu, bunalticii ve sinir bozucuuu. sayisal ciksa da evde yan gelip yatsam :) gezsem tozsam, kizimla oyunlar oynasam, sanat projelerimi gerceklestirsem falan. oyy, hayali bile guzel :))

    YanıtlaSil
  3. bu lafına atarlanan feministler çalışsın hepimizin yerine valla :) gece gündüz eşşek gibi çalışsınlar. sonra eve dönüp bi de evde ev işine çalışsınlar. o arada 2 de çocuk yapsınlar hatta. beni hiç bozmaz.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim

Like us on Facebook