Sahibinden com dan araba bakma maceraları

Ben gün geçtikçe, bizim milletin bişeyler içip kafayı buldugunu düşünüyorum. Sahibinden com'dan ikinci el araba bakarken karşılaştığım apaçi ve kekomançi sürüsü ile ilgili gözlemlerim bu tespitime taban oluşturdu!

1. para kekolarda

evet abi cidden böyle. daha arabasının modelini yazmayı beceremeyen adamlar, bmw lerde volvo ve audilerle geziyorlar. Ayrıca Seat Leon gibi şahane spor bir arabayı bile kekolar sürüsü işgal etmiş, önüne gelen modifiye etmiş, LPG taktırmış..adını batırmış yani resmen. ciiiiyk. hem audi alıp hem LPG taktırmak ne demek yahu? alma kardeşim tofaşa binmeye devam et yani dimi :)

2. atılan mesajlara cevap vermeme resti

evet bir de  böyle bişey var. ilanın altına "atılan mesajlara kesinlikle cvp dönülmeyecektir arayın" yazmak nedir yahu?  araba satmak için interneti kullanma o zaman dimi yani, her boku sormak için senin cep telefonunu aramak zorunda mıyım, nedir bu burnundan kıl aldırmaz tavırlar

3. arayanın kadın oldugunu görünce aniden kibarlaşan türk erkeği

telefonu alüüüüğğğoooooo diye açan adamın karşıdaki "ben internetteki ilanınız için aramıştım" diyen kadını duyunca "iveeeeyyt" diye aniden kibarleşması.. akabinde kadın = arabadan  anlamaz denklemi ile sizi kafakola almaya çalışması

4. Arabasına fantastik tanımlar bulan gencolar

Abi, diyelim ki benim 2004 model golf'um var. bunu nasıl tanımlarsın? Sahibinden 2004 model temiz golf falan diye dimi? ama yok..  "efsaneler ölmez yalnızca şekil değiştirir" (bkz. golf un kasasının değişmesi)  yazan mı istersin, kara panter sizi bekliyor yazan mı. lan sanki araba değil koynuma jigolo arıyorum, kara panter ne lan?
bir tanesi de "bebeğim" diye başlık atmış, nasıl alırım ki o arabayı ben? adam her parçasını okşayıp mundar etmiş olmasın sakın!!

bir tane daha vardı, "arabam konusunda çok kılımdır" falan yazmış.. ahahahah dedim.. demez miyim..

bir de, çoğunun çok ufak bir kazadan dolayı değişen parçaları var. kimse asla "abi bodoslama geçirdim gitti ön tampn" yazmıyor dogal olarak. ama "hatırladıgım kadarı ile 3 parcada boya 2 parcada degisen" var yazanlar var. e hatırlamadıgın kadarı ne olacak abicim?

5. Mesleği ile ön plana çıkan sevgi pıtırcıkları

Bunlar da sanırım çalıştıkları mesleklerin "ha, mali müşavir mi, aha o zaman gözümü kapatır alırım bu arabayı" etkisi yapacagına inanan tuhaf insanlar. Ögretmen, emekli, asker, mali musavir, diş hekimi, doktor, mühendis, ve hatta bir tane de KÖRFEZ DERSANESİ ÖGRETMENİ var arkadaşlar. KÖRFEZ DERSANESİ ÖGRETMENİ ne lan?? ben ve benim gibiler direk vazgeçsin diye baştan yazmış herhal. bilmeyenler için hemen bilgi vereyim körfez dersanesi izmirin dini bütün dersanesidir, hani her ilde var ya. FEM falan vardı eskiden istanbulda :)) kadın baştan diyo yani, körfez dersanesi ögretmeniyim, dini bütün olmayan gelmesin ldşjşfjsdglds kooptum!

gönül isterki bir de tır şöforunden çok temiz, kasaptan cillop gibi, genelev sahibinden takır takır başlıklı ilanlar görelim ama yukarıda saydıgım meslek grupları revaçta.


velhasıl, çok zor lan türkiyede araba bakmak. köylü kurnazı, kekomançi, cahil cüheyla tiplerle görüşmek çok feci. Allahtan arada senin benim gibi düzgün işinde gücünde adamlar da oluyor, insan gibi konuşuyorsun, onlar da yazdıkları ilandan kendilerini belli ediyolar zaten..

You Might Also Like

18 yorum

  1. Haha. Ben de kaç zamandır sahibinden.com'dan ev bakma ve emlakçıyla muhatap olmanın incelikleri adlı bir yazı kuruyorum kafadan kafadan (: Kolay gelsin bacım bi dönem sahibinden.com'da araba bakmışlığım da var ve bu ev-araba piyasasını elitleştirmek istiyorum şu an. Böyle 10 entry/çaylak düzeni, imla hatası yapanın gözünün yaşına bakmama gibi kriterleri olan bi site yapsam, dragons' den e götürsem kaç para verirler acep?

    (işte on saniyede iş fikri üreten muhteşem girişimci zekası.)

    YanıtlaSil
  2. ahahaha süper girişimci zeka :))
    kuşum yaz valla, okur okur gülerim, eglenceli olur. ay yoksa EYLENCELİ mi olur?

    YanıtlaSil
  3. Yazarım ama yorum yazacaksın "güzel bir paylaşım teşekkürler". Lütfen bunu atlamayalım.

    YanıtlaSil
  4. sübannallah ibretlik bir paylaşım kardeş yazsam olma mı?

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi olur çok da güzel olur çok güzel iyi olur.

    YanıtlaSil
  6. ahahah yandı bacım senin devreler :p

    YanıtlaSil
  7. http://www.sahibinden.com/sifir_olu_gibi_!-56WQQaXQQ19450847WQQpXQQdisplayitem

    Peki buna ne dersin :)

    YanıtlaSil
  8. hahahahaha biz peder beyle zamanında çok araba bakıyorduk bu sahibinden.com'dan... adam 85 model citroene kara uçağı yazmıştı bi kere

    YanıtlaSil
  9. rükneddin bey; siz bu konuya bir el atın, sosyolojik bir çalışma yapabilirsiniz :)))

    YanıtlaSil
  10. meröp hanım'a olduğu kadar hevesli bardak'a da teşekkürlerimi sunuyorum bu keyifli paylaşım için :D

    YanıtlaSil
  11. nora, suphanallah bacı ibretlik bir paylaşım dlfşjfgjdfndlş

    YanıtlaSil
  12. Ege, ben seni göndericem galerilere :))) görücen o zaman sen keyifli paylasımı dflşknndlsgn

    YanıtlaSil
  13. daha sizin atilla taş analizini yapacağım sayın meröp :F fakat şuna da bakmanızda fayda var... ŞAMİL marka bir yarış arabası hayal edin ve sonra linke tıklayın

    http://www.sahibinden.com/samil_turkiye_de_ilk_kisiye_ozel_super_spor_otomobil_-23WQQaXQQ4351308WQQpXQQdisplayitem?

    YanıtlaSil
  14. abi kusura bakma ama, karardı içiiiim haykırmak isttiyoruuuum

    bu ne laannn
    araba yaptın anlıyorum da ŞAMİL nedir anasını satiiim ya

    YanıtlaSil
  15. tutma kendini demekten başka yapabileceğim bir şey yok... acını anlıyorum ama bu zor zamanlarda birbirimize kenetlenmeliyiz... hatta adamı arayıp doğan görünümlü şamil siparişi verip acımızı bir nebze olsun hafifletme gibi bir şansımız var

    YanıtlaSil
  16. süphanallah kardeş ibretlik bir yaklaşım fgdşnbgdlvljd şnkfvkn

    YanıtlaSil
  17. bende koptum yazını okuyunca hele körfez dersanesi öğretmeniyim diyen ilana acaba hangi semtimizdeki körfez dersanesi ben karşıyakadakini biliyorum:)))

    YanıtlaSil
  18. herşey güzel, anlattıklarınız hoş ve gülümsetici-de; senin erkeksi konuşma tarzında bi garip değilmi!
    senin tavırda ''bayanım ama erkek gibiyimdir, açık ve netimdir, özgürümdür falan,filan'' modu yani...
    senin mod'da olan kişilerde hep yabancı film izler, yabancı kitapları daha çok sever ve okur, yep farklı görünme modu istek ve arayışındadır.deli denicek kadar etrafındakileri kıskanır, duygusal yanına parmak bastığında SHREK'deki kedinin bakışları moduna girer birden! IQ sunun herkezden yüksek olduğunu düşünür, herkezin onun kendi planladığı ve organize ettiği şeylere uymasını itaat etmesini ister, uymayanlarada saçma sapan tavırlarda bulunur vs. vs.
    ben sizin anlattınız araç satan kişilerin hiç birine uymamak ve araç satmamakla birlikte, bahsettiniz kişileri tiye alırken, kendine bi öz eleştiri yapıyomusun ona merakımdan yazdım saygılar...
    haa birde biraz spor yap! sağlam kafa sağlam vücut da bulunur mantığı!!! pc başında çakılı kalmakla, bir tek kitap okuyum film izlemekle, yabancı müzik dinlemekle IQ nuz yükselmez, anca belirlediniz alan içinde (sınırlı) bilgi sahibi olursunuz!!

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim