oscar 2010 da kim ne giymiş?

Pazartesi, Mart 08, 2010

oscarı kim almış geyiği bolca yapıldı. benim tahminlerde şişti zaten. gelin biz işin goygoyuna takılalım kim ne giymiş bakalım :)


en şık


Givenchy içinde zoey saldanayı görür görmez onu gecenin en şık kadını ilan ettim

en kendine yakışanı giyen


cameron diaz genelde hep dogru seçimler yapan bir kadın. oscar de la renta elbisesi de gecenin şık görünümlerinden birinde yer bulmasını saglıyor


en "idare ederim anne"



çok muhteşem diyemesek de şık kategorisine kapagı atabilir elizabeth kızımız bu versace gown ile. yalnız o kafadaki tacı begenmedim..

en büyük ilerleme


tina fey i ne zaman görsem hep rüküştü hep rüküştüü. micheal kors elbisesi ile bence şık olmayı başarmış, ilerleme var. bu arada evet micheal kors project runwaydeki herif.

en patates baskısı

amanda seyfierd ve jennifer lopez  Armani ler içerisinde adeta patates baskısı olmuşlar. iki elbise birbirini o kadar andırıyor ki! tabi ki bu elbiseye rüküş denmez ama ben beğenmedim doğrusu.

en bunu önceden biri giymişti be



demicim, seni severiz sayarız versace elbisen de hoş şükela ancak daha önce çok giyildi bunun benzerleri yahu :) (cate blanchett ve penelope cruz da geçmiş yıllarda böyle bişi giymiş idi...)

en sade ama güzel


bu kıza bayılıyorum, stil sahibi hatun. kırmızı halıya girdi mi diger gacılardan farklı durabiliyor. bu elbisesini ve o takısız boş şıklıgını da çok sevdim (elbise monique bilmemkim diye bir modacınınmış..)

en "başka desen olsa iyiymiş"



Elie Saab bir kaç senedir pek bir moda kırmızı halıda. bu elbisenin silueti kesinlikle şahane ancak rengi ile sorunum var. özellikle etek kısımlarındaki eprimiş koltuk kumaşı deseni bana böyk getirdi.

çarşafa dolandım da geldim - I



maggie hanım dries van noten giymiş, pardon dolanmış. bu hatunu da giydiklerini de sevmiyorum ben ya. hello bayan sarkık meme. 

çarşafa dolandım da geldim-II


ay işte al bir gıcık daha! chanel alım gücümüz olsa, inan böyle çarşafa dolanıp gitmezdik aney, gitmezdik. ayrıca bunlar da her törende karı koca böyle bitiş bitiş duruyolar, ay gıcık.

bu senenin paket kontenjanı



geçen sene eva longoria mıydı paket kontenjanından gelen yoksa jessica biel miydi? neyse bu sene vera hanım marchesa tuvaleti ile paket kontenjanında kırmızı halıda ipi göğüslüyor...
rengi güzelmiş ama bacım.

lets play it safe diyen ama sıkıcı olanlar



işte.. başlık zaten ifade ediyor, güvenli giyinmiş ama sıkıcı olmuşlar. elie saab giymiş up in the air in oyuncusu adını unuttugum bagyan.  

evet sandra sen de marchesa içinde son derece sıkıcısın. aynen bir tül perde gibisin.



en "biri bu kadına açmakla olmadığını anlatsın"



eepepepe dilim tutuldu len. valentino içinde mariah carey kamyoncu fahişesi gibi görünüyor! kamyoncu fahişesi ne, ben bilmem, kamyoncu bilir...

en anlamsız...

charlize theron dior içinde oldukça anlamsız.. bu elbiseyi begenen var mı, ben anlamadım.. ütüsüz ve fırış fırış gibi o da neyse artık..

en "bişey eksik ama ne??"



kate winslet  salvatore ferregamo(işalla dogru yazdım) içinde  olmamış yahu... bişey eksik ama ne? bulamadım. renk olabilir. siluetin alt kısmı çok kötü durmuş bir de be. ama gene de geçen seneki o gudubet elbisesinden iyidir!

You Might Also Like

8 yorum

  1. Çok hoş olmuş yazı, eline sağlık.
    Başlıklara bittim :))

    YanıtlaSil
  2. gördüğüm en sıkıcı oskar dı yahu, elbiseler sıkıcı, kadınlar sıkıcı,erkekler sıkıcı, oskar konuşmaları iki kere sıkıcı, hele müsamerede gibi dizilip rol arkadaşlarını şişirmediler mi, patlıyordum resmen. üstüne bu kadar pahallı ve paçoz elbiseyi de bir arada görmemiştim.

    YanıtlaSil
  3. ya asıl mevzu her sene red carpet programlarına çıkartılan moda yorumcularımız. bu senekini boğasım geldi yeminle.

    bir de kate winslet ın yanında ne eksik buldum! Leonardo di caprio!!. Beraber oynadıkları bir film olmadığı için son yılda eksiklik gibi geldi bize kldsafklasdlşk

    YanıtlaSil
  4. Sir evo, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. y. oscar sanki her sene daha da klişe ve sıkıcı oluyor değil mi? ikinci cümlene ise bittim :)))

    YanıtlaSil
  6. teletabi ldfkhlsdhfldhgho
    evet o cartoloş moda yorumcuları çok gıcıklar! hele bir tane sarı/kumral kadın var zayıf ıyy bi cins.

    kate winslet artık olgun kadın oldu leonardo ile gitmez :)

    YanıtlaSil
  7. ben oscar töreninden çok senin bu yazını bekliyorum :) yorumlar şahane! :))

    YanıtlaSil
  8. @unusual, beni onore ettin muahaha :))
    bak altını çiziyorum onore kelimesini bu ilk kullanışımdı, o derece yani!

    ben de yazarken çok eğlendim. :D

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim