kahvaltı

Bu Mehmetle ikimiz başbaşa tatile çıkamadık ya, haftasonları feci bi alışkanlık geliştirdik, pazar sabahları her hafta, her hafta tutmazsa iki haftada bir değişik bir yere kahvaltıya gidiyoruz. şimdiye dek temiz mandıra, patlıcan, barınak, yasemin cafeler, çiçekliköy e gittik. bu haftasonu da nereye gidelim diye düşünürken ben süpriz olsun dedim.

valla ben de mehmetin aynen unusual gibi olup bana süpriz yapmasını isterdim. zaten dedim bu hafta süpriz olsun, sen bul gidilecek yeri:)

Unusual, kızım nerden buluyosun bu antin kuntinleri ya. okudukça kendimden geçiyorum. bakalım benimki bu hafta ne kuntinlikler bulacak.


Güzelbahçede Altınoluk mandırası var, oraya gitmek lazım belki, ya da çeşmeye kumrucu şevkiye :)

Bir de işten bir arkadaş Tire de bi yerden bahsetti ama adını unuttum. kaplan bişeysi? böyle şayır çimen şelale bi yer mi ne? tire de 100 km, uzak geliyor baya ama itimiz azarsa bir ara oraya da gidebilirz. bir aralar orda değirmen diye meshur bi yerden bahsedildigini de duymuştum... gitmişken oraya da ugranır. şu tez bitsin her haftasonu kuduz gibi gezmezsem bana da ceren demesinler.

You Might Also Like

6 yorum

  1. çok kıskandım yaa..

    biz mi ruhsuzum, istanbul'da mı gezecek yer bulamıyoruz bilemedim.

    bizim rutin haftasonu planlarımız şöyledir :
    cumartesi : ben bir odada kitap okurum, mehmet içerki odada playstation oynar.

    pazar : ben bir odada bilgisayarda oyun oynarım, mehmet içerki odada playstation oynar.

    ay çok rutin bir hayatımız var sanmayın, bazen cumartesiki programı pazara, pazarkini de cumartesiye kaydırdığımız da oluyor.

    yaa yaa. öyle de esnek bir çiftiz.

    YanıtlaSil
  2. kızım aynı sehirde olsak ben seni popndan tutar herbiciklere götürürdüm girip çıkmadıgımız delik kalmaz, adımız da kötü kıza çıkardı :DDDD

    YanıtlaSil
  3. zynp, biz aynı şehirde olsak sevgilimle götümüzü bi dakka yere koymayız, ne kadar şanslısınız ya :)

    merope canım, kahvaltı planlarınız şahane. ben de istanbul'da bir akw'yi kahvaltı planı olarak yapacağım :)

    YanıtlaSil
  4. ah unusual ah, adam "sevgili" statüsünden "eş" statüsüne çıkınca, öyle götü yere koymama planları falan hayal oluyor anca. arada çay bahçesine falan gidip nargile içiyoruz, evde arkadaşlarla tabu oynuyoruz, öyle de renkli günlerimiz var..

    neyse ama. kocam mutlu sonuçta.
    playstation'ı ile seviyeli bir ilişkisi var...

    YanıtlaSil
  5. zeynocum aa gittiniz ya bodruma ne güzel, haftasonu olur o kadar be şekerim. hem ps3 ü yeni aldınız, bırak adamın hevesi geçsin :) çok görme garibe :)) biz wii yi ilk aldıgımızda memo sabahlamıştı :p

    YanıtlaSil
  6. ayrıca ben psp yi neden kırmızı aldım_? bi düşün bakalım, elimden alıp oynamasın diye..
    iki oyun gördülr mi dünyayı unutuyolar :)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim