İğrenç ve Trajikomik Lise anıları


Feysbuk sagolsun, lisede/ortaokulda ne kadar igrenc anı yaşadıgımız concon varsa hepsini getirdi kapımızın önüne boşalttı. benim de lisedeki anılarım gün yüzüne çıktı. işte part 1...

korkunç anı #1
ulan mesela bir eleman var, adam ortaokulda sivilcenin tekiydi, evet evet, böyle dev bir sivilce gibi. cücük boylu, al yanaklı bir bebe. Biyoloji dersinde "mensturasyon" kelimesi geçti dersten sonra bebe dize nasıl yalvarıyor arkadaşlar ne olur bana mensturation ne demek söyleyin noolur lütfen diye. Hey allahım bide sapık bu tamam mı normalde meme göt meme göt diye dolaşan bi bıdık, biz de uydurduk bişey ama saçma bişey söyledik işte bu da haa tamam dedi gitti. feysbukta kendimi tutamasam sorucaktım mesaj atıp; bilader kaç sene sonra ögrendin gerçeği diye. heheh

korkunç anı #2

Fen lisesinden düz liseye yeni geçmiştim , şimdiki conconlar bilmez bizim zamanımızda ortaögretim başarı puanı diye bir bok vardı okul ortalamasından üstte olunca çok puan alıyordun mis puan alıyordun. Ben de ortalaması rezalet derecede bir okula geçtim, işte orda otostop çekip gidiyorduk okula sabah ve akşam dönerken de. 3-4 kişi olurduk hey yarabbim bir gün vosvoslu bir amcaya denk geldik ama amca nasıl olmuş da araba kullanarak bizim oraya kadar gelmiş, adam ters yöne falan girdi, sanırım kedi olsaydım o gün canlarımdan biri kaybolmuştu, yokuş aşağı ters yön diyim size. götümüzü yırttık tabi adam anlamadı -maldı biraz- sonra kendine gelince u dönüşü ve vın. Aynı yerde bir kere de kamyonet kasasına binmişligim vardır kısa tayt giyiyodum içime bide ben inmeye çalışırken etek kalkmış popomsa bir tabak gibi meydana çıkmış, günlerce taytımın deseni alay konusu oldu :(

korkunç anı #3

ben yukarıdaki okuldan başka bi okula geçtim; çünkü annemle babam benim o okulda sapıttıgımı ve gerizekalı bir arkadaş çevresi edindigimi düşündüler(neden acaba hehehe), gözünün önünde durayım sapıtmayayım diye ögretmenlik yaptıgı okula aldı annem beni , ama okul demeye bin şahit ister. bir kere varoşlarda bir yer ikincisi manyakçana tiplerle dolu, anam ben diyim 1 siz deyin iki kız kocaya kaçıyor her hafta.. ben bu okula bi arkadaşla beraber geçtim, o da ortaogretim puanından dolayı geçicekti, annemle de kızın annesi arkadaş, hadi dediler biz bunları sizin okula kaydedelim, annem de kaydetti işte. bu okuldaki bu kocaya kaçma işi bizim o kadar acayibimize gitti ki hergün dalgasını geçmeye başladık. okulun karşısında saatçi vardı kızın biri o saatçiye kaçtı ya düşünebiliyomusunuz? yaz tatilinde kınası düğünü oldu evlendiler falan böyle bi olay yani. neyse bigün sınıftaki kızlardan biri gelmemişti bendeniz zirzopu da "hocam kocaya kaçtı o " diye şaka yapıyım dedim yapmaz olaydım. bizim kapçuk agızlı hoca hemen bütün hocalara yetiştirmiş, ögrenciler birbirine, kız bide 1-2 gün gelmedi mi benim şansıma, gelince de sıçtı mı benim agzıma. ağlamıştı falan üzülmemiştim ama, şaka yaptım lan ben! hem ben size bişi diyim mi, sonradan kesin kaçmıştır o kocaya, 20 yaşını geçen yokmuş çünkü hehehehe (:

* bu yazı kişisel bok çukuruna adanmıştır...devamı gelecek bayinizin önünde bekleyin.

You Might Also Like

2 yorum

  1. zuahduashruıhasuırha mensturasyon konusunda çok akıllıca davranmışsınız sivilce şeklinde bir ergenin hayatında böyle kelimeler saplantı yaratabilir... ayrıca kocaya kaçma olayı da inanılmazmış benim ortaokul son sınıfta gittiğim okul da öyleydi kızlar mobilet üstünde gördükleri her canlıyla birlikte oluyorlardı... ayrıcana ben ilkokulda ve ortaokuldaki arkadaşlar (!) bulamasın diye adımı çok acayip bir şey yaptım facebookta

    bir de şunu belirtmeliyim ki yazılarınız birkaç gün rötarla çıkıyor blogroll'da gereğinin yapılmasını arz ederim

    YanıtlaSil
  2. amaaaan al benden de o kadar ne salak bi dönemdir o lise hiç öle amerikan filmlerindeki gibi cafcaflı diil walla:s

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim