Tuuuzluk var tuzluk var..

Ya benim takıdan tokadan ve çantadan başka böyle deli gibi almayı sevdigim üçüncü şey de mutfak eşyaları ve züccaciye sanırım.

ben bu tuzluklardan istiyorum. şu sarmaşlı dolaşlı olanlardan mudo da görmüştüm ama 75ytl civarında bir fiyatı vardı, kızım daha kiradasın yavaş ol kendi evin olsun alırsın dedim kendime.

sonra tv de kimi dizilerde, gördüm, dün de yemekteyiz adlı programda görünce dayanamadım istek listeme eklliyim dedim. Ya ben bu istek listesini, neden tutuyorum aslında, çok komik. Çünkü o kadar çok şey var ki ya şunu bi ara alayım dedigim, unutmamak için. şimdilik ev alma planlarımız somutlaşabildigi için memoyla sürekli bişi görüp evimiz olunca alırız isimli şarkıyı söylüyoruz.

Sözleri de şöyle:

bırak sevgilim kalsın
evimiz olunca alırız
hem yenileri çıkar bakarsın
en güzeline para sayarız

Ya, acıların kadınıyım zaten, ev ögrenci evi gibi kardeşim, bütün tabaklar bardaklar ayrı ayrı birbiri ile alakası yok. evlenirken hem pahalı geldi yemek takımı almak, hem de üşendik, sonra da zaten tabak çanak hediye getiren o kadar çok insan oldu ki, almadık kaldı öyle.




dün linens in kataloğu geçti elime, şu üstteki şeker şeyi orda gördüm. aşağıdaki gibi köplüsü de var. Bir ara popomu kaldırıp linens e gidersem anneme yılbaşı hediyesi olarak alabilir miyim bi bakıcam bakalım.


Hah, işte bu alttakini de internetten buldum, tam benlik, acayip hoşuma gitti. sanırım hepsini alıcam ben bunların, evet. ya şimdi söyleyin, alınmaz mı, alınır da pul biber kara biber tuz kimyon konmaz mı kardeşim bunlara.. ben mi tuzluk olayım ne var yani..

You Might Also Like

16 yorum

  1. bayıldım melekilen şeytanaaaaa

    YanıtlaSil
  2. ilk resimdeki tuzluklardan bu yaz kaş'ta sokakta satıolardı. hatta aldı benim arkadaşım. resimdeki kadar kaliteli diil ama olsun. keşke alsaymışım sana yollardım:)))

    YanıtlaSil
  3. bi köpeklere bi de melekle şeytana bayıldım :))

    şeytana tuz koymak lazım herhalde. daha doğrusu tuzu şeytana koymak.

    YanıtlaSil
  4. Ben de çok beğendim yaaa, daha dün tuzlukları boşalttım da makineye atarken dedim ki yeni tuzluk almam lazım, mutfağa renk katmam lazımmm :)) Yalnız değilsin yani, alınır alınır.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. benim de karşıma stumbleuponda çıkmıştı tuz ve biber gibi şeylerle aram hiç olmamasına rağmen alayım ters çevirir kalemlik yaparım gibi fikirler geçmişti kafamdan da 75 ytl yuh yani porselen değil mi bu yau? gidersin kendin kilden çamurdan daha iyisini yaparsın hem de sürrealist olur

    YanıtlaSil
  6. ya ben de yemekteyizde görmüştüm bu tuzluklardan ve öncesinde de senin gibi mudoda görüp boynu büyük bir garibem şeklinde ayrılmıştım alamadan.. ben de bi gün alcam bu tuzluklardan merope! çok datlulaaar! =)

    bi de mutfak dediğin güzel olcak ama cidden. takı toka kadar önem verilmesi gerekiyor benim için de.

    YanıtlaSil
  7. Bir tuzluğa 75 YTL verilmez git onun yerine paket paket tuz al xP

    Bu arada "evimiz olunca alırız " a bayıldm xD

    YanıtlaSil
  8. aaa bu ilk resimdeki tuzluktan bayramda gittiğimiz bi yerde gördüm ben de bayıldım :)başlığı ilk gördüğümde aklımdan hemen o geçti, sonra gözüm resme kayınca şaşırdım o yüzden :)

    YanıtlaSil
  9. allah herkese gönlüne göre ve ve tuzluk nasip etsin amin!

    YanıtlaSil
  10. ahahahh, ilk tuzluklardan bende var! erkek arkadaşım almıştı, eve çıktığımda, kemeraltında uyduruk bi yerden.

    YanıtlaSil
  11. ay keske ben de bulsam da alsam! hemen kemeraltına gidicem haha

    YanıtlaSil
  12. Ben bunlardan Dealextreme'den almıştım 3$'a. Free shipping.

    Şimdi baktım hem fiyatı artmış hem de tükenmiş ama burayı takip edebilirsin.

    Bir de Bornova semt pazarında da var bunlardan orda daha ucuzdur kesin :)

    YanıtlaSil
  13. Bu da Dealexteme linki:

    http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8636

    YanıtlaSil
  14. Iraz çok tesekkur ederim :) cok incesin!

    YanıtlaSil
  15. beşiktaşta ıhlamurdere caddesi uzerindeki butun züccaciyelerde ilk resimdeki tuzluktan var tanesi 5ytl. istersen alıp sana yollayabilirim;)

    bizim evde de var aynısından. boş zamanlarımızda onları çeşitli yeni pozisyonlar denetiyoruz ev arkadaşım olan kuzenimle... yakın zamanda bu çabalarımız sonucu tuzluk-karabiberliğin yanı sıra 3. bi baharatlığımız dünyaya gelicek inşallah=)

    YanıtlaSil
  16. Sofrayı eğlenceli kılan araç gereçler inanılmaz arttı son zamanlarda... Sofra artık sadece yemek yenecek yer değil, daha uzun süre oturularak yediğinden zevk alınarak sohbet edilecek bir yer oldu... En sondaki tuzluk-karabiberlik cidden orjinal.

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim