Süslenmeye parası olan Ünlüler


2008 emmy ödüllerine sabah göz attıgımda gördüm ki ünlüler (namı diger selebritiler) gene birbirinden tasarım harikası ve pahalı kıyafetleri ile salınmışlar. Bence özellikle olivia wilde, Brooke Shields ve Marcia cross un kıyafetleri gerçekten inanılmaz tatlıydı. En kötü kıyafetler ise sanırım Elizabeth mitchell Jennifer Love Hewitt ve Eva Longoria nın kıyafetleri idi.

Olivia wilde ın yanda görülen elbisesi ise bence tüm törenin en güzel elbisesi. digerlerinin de resimlerini koymak istiyorum tabi, ama sonra foto blog gibi oluyor. sanki emmylere gittim de resim çektim anasını satıyım.

Bide insan bu elbiseler için üzülüyor. o kadar güzeller ki. senede ve hatta ömürde bir kere giyilerek bir kenara konuyorlar. sanırım bir ünlü bir törende giydigi elbiseyi çok sevdim diyerek başka bir törende giyerse magazin onu topa tutar. ama ben oslam giyerdim herhalde. en azından dikiş nakış bilen sülale teyzelerimizden birine rica eder, yakasını - etegini bişeyini degiştirir öyle efil efil giyerdim. tabi sonra benim ne selebritiligim kalırdı ne bisey. muhtemelen o kıyafetleri batteniye olarak kullanan bir homeless olurdum peh!



Brooke Shields yaşlanmış olabilir ama harika bi renk seçimi yaparak onca insanın içinde dikkat cekmeyi basarmıs.Artıı son senelerde böyle cavcavlı renklerden layerlı-fırfırlı elbiseler yaparak iyi para kırıyolar dogrusu.


Belki de çocukken balerin olmak istedigimden bilinmez, ben bu elbiseyi çok begendim. Marcia Cross bence çok zarif bir kadın. desp. housewives taki her hareketinden belli bu. bugday tenli bir bagyan olarak kendisinin mermer gibi tenine de imreniyorum valla yalanım yok!



Kıhhh.. elbiseye bak. Eva, her ödül törenine paket gibi giyinip gelenler kontenjanından girmiş bu sene emmylere. ilahi. her sene bi tane oluyo bunlardan valla yeni yazı konusu bile olucak o derece!


Lost dizimizin en önemli karakterlerinden biri juliet yani E. mitchell bu berbat kıyafeti adadaki olanaksızlıklar içinde mi dikmiş ne etmiş bilemiyorum ama berbat ya. bi kere o parlak kumasta göbek çıkmış liz ablacıgım. Hoş da kadınsın ne gerek var balık pulu gibi, böyle garubet seyler giymeye. Ne gerek var gözüm?

Not ve ekleme: Sevgili Casa mila, sen hangi elbiseleri begendin merak ediyorum dogrusu :)

You Might Also Like

2 yorum

  1. Bir firma bu tür törenlerde giyilen kıyafetleri anında dikmeye başlıyoruş ve saatler sonra kıyafet vitrinde görücüye çıkıyormuş.Şunun giydiği elbise ilk bizde durumları (:

    YanıtlaSil
  2. yapma yaa hiç bilmiyodum
    bunlar zaten katalogda olan elbiselermiş diye biliyodum ben

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim