Erkekler neden bu kadar nazlı (ve biten bir günün özeti)

Sırf benim etrafımdakilerin mi ayarı bozuk anlamıyorum. İşin içine bi hastalık girdi mi bebege dönüyr benim ailemdeki erkekler.

Hadi hastalıgı geçtim ama hoşlarına gitmeyen bişey oldugunda da surat asmak erkeklere özgü bir durum buna eminim. Biz kadınlar daha ateşliyiz bu konularda, bagırıp cagırıyoruz, tırnaklarımızı çıkartıyoruz, öfkemiz yatışıyor. ama erkek öyle mi kardeşim? Bişey onu kıl etti mi surat sallar durur günlerce.

Falakaya yatırmalık bunlar cidden. Hayır biliyorlar da, dayanamayacagını, gidip gönlünü alacagını, ondan oluyor tüm bunlar.

Babam 50 esim 27, ama ikisinde de aynı huy. Sanırım bu annelerinin hatası. El bebek gül bebek prens gibi yetiştirirsen adam büyüdügünde de kendini kral sanmaya hazırladıgı için egosu baskın kalıyor her olayda.

Annemle babamı burda yazsam aslında çok iyi malzeme çıkar. Bu erkek inadını ben babamdan ögrendim. İkisi edi ve büdü gibidirler bir bakımdan. Bazen aşırı dost, bazen kanlı bıçaklı.

Bu yazım uzun olsun istiyorum, beynimi günlerdir ilk kez derleyip toparladım çünkü...Annemle babamı trans geçip dün neler yaptıgımdan bahsedeyim biraz.

dün gece mehmet her zamanki gibi servisten inince, aldı beni tansaş a gittik. Bir dolu yiyecek aldık, evde yemek olmadıgından, ve yapacak halim de olmadıgından su hazır rus salatası, sarma, patates salatası ve cerkez tavgundan aldık. Bir de dondurma söyledik özsütten. Mehmet yolda sevdigim sayı altı sarkısını söyledi, ama bana uyarlamış halde. "tombiş sevdigim kadın tombiş, bazen favori bir kadın tut derler bana ben hep tombisimi tutarıııım sevdigim kadın tombiş!!"
Yemin ederim gülmekten ezilecektik.. sıcak yüzümüze vururken, hafif te olsa güneşten gözlerimiz kısılmış, elimizde torbalar el ele tutuşmuşken, öyle mutluydu ki o an. işte bu anlar dünyada bazen ölsem de gam yemem tadında güzellikler yaşatıyor bana. kafama taktıgım mini mini gölgeleri püf diye buharlaştırıyor.

Ya yürümek ne güzel şeymiş,unutmuşuz kardeşim, ne eglenceliymiş, Geçen hafta arabayı sattık ya, artık tabanwayla seyahat ediyoruz.araba varken kıçımız koltuktan kalkmıyordu yemin ederim.
Aslında iyi oluyo, ama tek bi gerçeklik bizi rahatsız ediyor: cehennem sıcagı.

ielts ye 1 ay kaldı, 30 dan geriye sayıcam resmen. Umarım 6,5 alırım! alabilirim! lütfen alayım!

İhtiyac sahibiyim..

You Might Also Like

5 yorum

  1. ahahahaah cok tatlısınızz ajajahd

    ben ieltse girdim. gecen sene istanbulda hem de. sınavlarda igrenc bi heycan oluyo ben de. lsitening in ilk basını kacırdım. speakingde de sıctım. benim için en az 6 yeterliydi. dedim ki 5 filan alırım heralde. ki ingilizcem de cok iyidir aslında ama heyecan işte.
    6.5 almısım!!!
    sen o ingilizce postları sak sak diye yazıosan 7 bile alabilirsin. 7 ile 6.5 arasındaki fark cok fazla aslında ama reading kısmından puanı topladın mı gerisi kolay.
    bir de ne kadar calısırsan calıs, tıp terimleri, mekanik terimleri illa ki oluyor. amac kelime bilmek degil, refereleri anlamak. kolay gelsin. heyecan yapmayaya bak. =)


    cıkan kelime dogrulama: zmusrmgq

    insaf ya, acıyın bana =(

    YanıtlaSil
  2. tişikkür edeerrüüz
    ya reading cok basit, biliyom ama ben speaking ve writing den korkuyorum...
    benim ingilizcem öyle ahım sahım degildir, hazılıanabilmek icin söyle bi blog actım keko gibi essay yazıyorum hergun
    academic module e mi girdin, yoksa general mıydı?

    YanıtlaSil
  3. soyle bi blog actım dedigim blog da su
    http://myieltsstudy.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. academic module'dü. baslamadan herkese bi şişe su ve de olips veriyolar. beleşci bi insan olarak cok zevk duymustum bu hadiseden. muassır medeniyet eli degdigi nasıl da belli dediydim.

    writing konuları cook kolay. haydi haydi yaparsın. ki bunları yazdıysan yaparsın. listening de kolay da, en basta adapte olmak zor. zart diye teybi acıyor cunku. böle sınav modu işte. kötü yani.

    speaking dekiler de oldukca anlayıslılar. cok iyi ingilizce konusmama ragmen orda öööööeeeee dedim yaklasık milyon kere. bir kere de gülmediler.

    YanıtlaSil
  5. oh bebek, inan academic bana cok zor geldi reading açısından..
    barrons un kitabını aldım da çalışmak için. zor geldi basbaya. ama general çok kek. umarım speaking de sıçmam. listening i yaparım gibi geliyor.
    daha once toeic e girip 990 ustunden 885 almıstım ama onda speaking yoktu tabe..
    neysee görecez bakalım =)

    YanıtlaSil

en derin düşüncelerini dök bebeğim