Ben bigün var ya..

Salı, Şubat 05, 2008



* Ben bigun var ya, mortal kombatta herkesi dövücem, her dövüşümde kombo yapıcam ve fatality de kafa koparıcam

* Ben bigun var ya, dünyadaki bütün kedileri beslicem. Hepsini tekirini, sarmanını...

* Ben bigun, uçukla mücadelemde galip gelicem ve dudaklarım asla uçuklamayacak!!!

* Ben bigun, ayda sadece 1 gün adet görücem, ve kanlı pazartesilerim olmayacak. Hep pazar günü kanlı geçicek.

* Ben bigun, kendi şeklimde bi pasta yapıcam, meyveli olmayacak ama..

* Ben bigun, muhakkak ama muhakkak, annemi yurt dısına götürücem. En çok istedigi seylerden biridir canım annemin. Onla bi tatili ben de cok isterim...

Bİgun var ya, yapıcagım öyle cok sey var ki benim, of yani, düşündükçe ben fena oluyorum.

You Might Also Like

0 yorum

en derin düşüncelerini dök bebeğim